dilluns, 20 d’abril del 2020

Dimarts 21 d'abril

Bon dia a tots i a totes!!!

Després d'aquest paronet, retornem a les classes online. Espere que estigueu molt bé. 
M'heu enviat molts treballs de plàstica, de maquetes... MOLT BÉ!!!
Vull dir-vos que sou uns superherois i superheroïnes tots vosaltres per tot el que esteu fent!!!
Així que es mereixeu una supercarta de poder

I ara comencem amb les tasques.
VALENCIÀ
En la llibreta conta  qualsevol cosa que et fa il.lusió, que heu fet una dia en concret...
Per a fer-ho tots igual, començarem posant la data i presentant-se. Després cadascú ja escriu lliurement.
Ací tens un exemple:


Hola sóc _____________ i vaig a contar-te que vaig fer ____________________. Em vaig alçar, varem desdejunar el meu germà i jo com tots els dies. 
Després,.........................


Com sé que estareu preguntant-se.. com de llarg?... DONCS, almenys mig full de llibreta!!! 
NO HI HA PRESSA, ANEU FENT A POC A POC durant la setmana, en bona lletra...I QUAN HO TINGAU FEU UNA FOTO I M'HO ENVIEU!!! 
PODEU FER-ME UN DIBUIX BAIX SI VOS ABELLIX!


ANGLÉS

Tasques per avui. 


MÚSICA
Hola xiquets i xiquetes de tercer, com han anat aquests dies de descans?
Segur que heu jugat, cantat i menjat mones de Pasqua.
Bé, ara tornem poc a poc a possar-nos les piles i treballar a casa.
Espere que tots i totes fereu el kahoot correctament i ho passareu bé.
Per a aquesta setmana, us propose....EL REPTE DE LES NOTES MUSICALS.
Ací el teniu.


Podeu repassar i jugar als jocs de les setmanes anteriors també.
Una forta abraçada,
Salutacions, Luisa.


SOCIALS
Hui encetem un tema nou: El pas del temps
Per començar mireu aquest video

Ara a la llibreta, en una fulla nova, escriu la data, el títol del tema i entre hui i demà fes la portada.


CASTELLANO
Escucha atentamente la lectura , cicla en el icono de audio que hay debajo del 9. Luego lee la lectura.





Realiza las siguientes actividades online de comprensión de la lectura.
Comprensión lectora 1

Comprensión lectora 2


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada