dilluns, 8 de juny del 2020

Dimarts 9 de juny

Bon dia a totes i a tots.
Comencem les tasques.

VALENCIÀ
Creació del teu avatar. Este seria el meu. 

Tens dos sessions per a fer-lo i me'l envies. Si teniu problemes m'ho dieu. Així em dona temps de fer el joc per a l'últim dia. Us deixe al document adreces per a crear avatars.
Creació del meu avatar



ANGLÈS
Tasques d'Anglès

MÚSICA
Tasques de música
NATURALS

Hui anem a repassar si heu entès què són les màquines simples i les màquines complexes. Cal que feu les següents activitats en liveworksheets. Estan en castellà. Quan acabeu el qüestionari me'l envieu al correu que a mi m'arriba.
´Màquines simples i compostes 2

CASTELLANO
Corrige la actividad del anterior del día anterior

  • pensaré→pensar. 1ª conjugación
  • viajaba→viajar. 1ª conjugación
  • creo→creer. 2ª conjugación
  • saldremos→salir. 3ª conjugación
  • volverán→volver. 2ª conjugación
  • abrieron→abrir. 3ª conjugación
  • nadábamos→nadar. 1ª conjugación
Ahora vamos a aprender que es un campo semántico. Mira atentamente este vídeo:

Pon la fecha en la libreta y el enunciado. Copia el cuadro y realiza la actividad.


Per acabar us deixe la recopilació dels reptes que heu fet al llarg del trimestre. El podeu vore hui o un altre dia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada